کی روش: لبنان جنگنده و قدرتمند است

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین اخبار دنیای فوتبال و آدرس news-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

   

نتیجه سه بر صفر به نفع استرالیا به پایان رسید، و حقیقت بازی این بود که تیم لبنان چند فرصت و موقعیت گل داشت

 

امید نظری علی کریمی

 

 بازیکنان تیم ملی ایران برای مسابقه اب لبنان وارد بیروت شدند و به هتل السفیر رفتند. ایران عصر سه شنبه بیست و یکم شهریور در چارچوب مسابقات مقدمات جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا، به مصاف تیم ملی لبنان برود. 
به گزارش گل به نقل از ایرنا  محل اقامت بازیکنان تیم کشورمان هتل السفیر در منطقه مرکزی شهر بیروت و فاصله 500 متری دریا قرار دارد. بازیکنان کشورمان پس از استراحتی کوتاه، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی، تمرینات سبکی را در ورزشگاه شهر جنوبی صیدا برگزار خواهند کرد. 
بازیکنان تیم ملی در بدو ورود خود حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند اما ˈکارلوس کی روشˈ  گفت: من بازی دوستانه تیم ملی لبنان و استرالیا را که پنجشنبه گذشته برگزار شد دیدم که همانطور که میدانید با نتیجه سه بر صفر به نفع استرالیا به پایان رسید، و حقیقت بازی این بود که تیم لبنان چند فرصت و موقعیت گل داشت. 
وی با اشاره به اینکه لبنانی ها می توانستند چند گل به ثمر برسانند و بازنده این بازی نباشند، ادامه داد: من نقاط ضعف و قوت تیم لبنان را دیدم و متوجه آنها شدم، لبنانی ها تیم جنگنده و خوبی دارند و ما امیدوارم با توجه به دانسته های خود بتوانیم نتیجه لازمه را در بیروت کسب کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:52 ] [ مهران ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب